Tätä rouvaa vaivaa nyt ihan jäätävä sisustusvimma!!!! :O Tiiättekö sen jokatalvisen polttavan tarpeen saada ympärille jotain uutta?! Sitten kun joulun krääsät on kerätty pois ja toisaalta kotona vietetään pitkiä pimeitä iltoja ja luppoaikaa on paljon?! Maantiet ovat vielä märät ja illat pimeät, joten lenkille ei pääse. Tässä ei siis auta ku haaveilla lenkkipoluista ja fiilistellä urheilulehtien parissa sekä tietysti sisustaa!

Olen varma, että aika moni tunnistaa tämän! Mulla iskee joka talvi vimma maalata muutamia seiniä uusilla väreillä ja ehkä uusia jotain muutakin, kuten vaihtaa pöytien pintoja kontakteilla tai muuta vastaavaa. Tilata pari lamppua, uusia sohvakalusto ja muuta pientä :O

Olen tosi paljon selannut netistä noita sisustuskauppoja. Niitä löytyy esimerkiksi täältä pitkä liuta, samalta sivulta löytyy myös voimassaolevat alennuskoodit noihin kauppoihin. Mun mielestä tosi kätevä sivusto.

Mää oon tykännyt esim tuosta Room21 sisustuskaupasta, siellä on aivan ihania tuotteita! Siellä myydään mun suosikki designmerkkejä, kuten Kartellin ja Ferm Livingin tuotteita. Tuo on siis vissiin ruotsalainen, sanovat olevansa pohjoismaiden suurin sisustus- ja designkauppa netissä. En tiiä todellisuudessa onko, mutta siis todella hyvin toiminut nuo tilaukset, ei voi moittia.

Nyt mun haaveissa on sisustaa meidän arkieteistä. Se on niin tylsä valkoisine seinineen! Aion maalata sieltä seinät piakkoin sellaiseksi tunkkaisen harmaaksi, vähän vihertäväksi. Sen jälkeen haluaan sinne uuden valaisimen, esimerksiksi tuo house doctorin seinään kiinnitettävä valaisin olis ihan huikee! Se on aika pelkistetty mutta niin on tekijänsäkin!

worker-lamppu-sisustuskaupat.jpg

Mää nimittäin tykkään, että kotona näyttää mun ja meidän tyyliseltä ja tunnen todella olevani kotonani! Mulla on aika pelkistetty tyyli, mutta en tykkää laittaa pelkkää valkoista joka paikkaa, esim valkosista seinistä en pidä, katossa ja lattiassa valkoinen menee kyllä! Värejä pitää olla mutta hillitysti, siten että on kodikasta!

Tykkään pienistä ja hauskoista yksityiskohdista, kuten pukeutumisessakin! Siten että ne detaljit nappaa huomion, mutta kokonaisuus on kuitenkin tyylikäs, hillitty ja persoonallinen. Tää on se mihin pyrin, ei suinkaan hajuton, mauton, näkymätön tai mitätön! Sisustus saa näkyä, tuntua, haista, tuoksua, todellakin ottaa tulijan osaksi tunnelmaa!